Strategisk forretningsudvikling

Indhold

Du lærer om:

  • Markedsanalyse og markedsposition
  • Konkurrentanalyse
  • Trends og kundeadfærd
  • Forretningens udvikling på strategisk niveau
  • Identificering af forretningsmæssige muligheder.

Værdi for virksomheden:

  • Med forskellige innovationsværktøjer kan du drive og udvikle forretningskoncepter
  • Du kan stå i spidsen, når dit team skal skabe en konkret portefølje af strategiske initiativer
  • Du hjælper virksomheden med at komme fra strategi til handling.

Udbytte

Vil du kunne identificere forretningsmæssige udviklingsmuligheder? Og vil du være primus motor, når forandringsprojekter skal gennemføres?

På faget lærer du, hvordan forandringer bliver skabt, og hvordan du driver virksomheden fra strategi til handling.

Du lærer at kortlægge og forstå relevante virksomheds- og forretningsmodeller. Og du lærer at skabe et strategisk overblik ved at vælge relevante analyser.

Varighed

Dagsundervisning 4×2 dage + 1 eksamensdag

Tilmeldning

Vælg og klik på en tilgængelig dato neden under. Er der ingen datoer at vælge, er der ingen ledige datoer.