Tender management
Indhold
Du lærer om:
- Aftaleret, indgåelse af aftaler og aftalers gyldighed
- Centrale metoder og modeller inden for key account management
- Projektlederrollen i forbindelse med tender
- Strategisk rådgivning om tenders
- De forskellige aktører der indgår i en tender inden for transport
- At vurdere og finde frem til risici og i den forbindelse rådgive om minimering
- Økonomi, ressourceforbrug og dokumentation ved opfølgning i forbindelse med tenders.
Værdi for virksomheden:
- Du kan fungere som projektleder i forbindelse med tenders, og kan identificere, vurdere og analysere udbudsmateriale
- Du kan udarbejde en risk-analyse og derved vurdere og minimere risici
- Du lærer stille kritiske og op klarende spørgsmål i bud-fasen, og sikrer på den måde de bedste mulige resultater.
Udbytte
Vil du kunne agere med aktørerne i en tender inden for transport? Vil du forstå de indbyggede risici og være ledende i alle projektets faser?
Med faget Tender Management lærer du at vurdere og sikre de økonomiske forhold, der gør sig gældende i arbejdet med tenders.
Du får projektstyringsværktøjer og kommunikative redskaber, der gør, at du kan strukturere projektets faser og stille de rigtige spørgsmål.
Varighed
Dagsundervisning 4×2 dage + 1 eksamensdag
Forudsætning
At du har taget grundfagene Projektledelse samt Forretningsforståelse (grundfagene på Diplomuddannelsen)
Tilmelding
Uddannelsen udbydes i samarbejde med IBA Kolding. For datoer, pris og tilmelding – tryk her