Tender management

Indhold

Du lærer om:

  • Aftaleret, indgåelse af aftaler og aftalers gyldighed
  • Centrale metoder og modeller inden for key account management
  • Projektlederrollen i forbindelse med tender
  • Strategisk rådgivning om tenders
  • De forskellige aktører der indgår i en tender inden for transport
  • At vurdere og finde frem til risici og i den forbindelse rådgive om minimering
  • Økonomi, ressourceforbrug og dokumentation ved opfølgning i forbindelse med tenders.

Værdi for virksomheden:

  • Du kan fungere som projektleder i forbindelse med tenders, og kan identificere, vurdere og analysere udbudsmateriale
  • Du kan udarbejde en risk-analyse og derved vurdere og minimere risici
  • Du lærer stille kritiske og op klarende spørgsmål i bud-fasen, og sikrer på den måde de bedste mulige resultater.

Udbytte

Vil du kunne agere med aktørerne i en tender inden for transport? Vil du forstå de indbyggede risici og være ledende i alle projektets faser?

Med faget Tender Management lærer du at vurdere og sikre de økonomiske forhold, der gør sig gældende i arbejdet med tenders.

Du får projektstyringsværktøjer og kommunikative redskaber, der gør, at du kan strukturere projektets faser og stille de rigtige spørgsmål.

Varighed

Dagsundervisning 4×2 dage + 1 eksamensdag

Forudsætning

At du har taget grundfagene Projektledelse samt Forretningsforståelse (grundfagene på Diplomuddannelsen)

Tilmelding

Uddannelsen udbydes i samarbejde med IBA Kolding. For datoer, pris og tilmelding – tryk her