Flere af Toldstyrelsens it-systemer er pt. utilgængelige
Til jeres information har Danske Speditører, har netop modtaget følgende besked fra Toldstyrelsen: "Flere af Toldstyrelsens it-systemer er pt. utilgængelige pga. interne driftsproblemer. Vi arbejder på højtryk for at få det løst.....